Karlebovej 91, 3400 Hillerød | Krajbjergvej 3, 8541 Skødstrup
70 22 29 29
08:30 - 17:00

Service Management in Microsoft Dynamics NAV 2016/2017

Interesseret i dette kursus? Send os en forespørgsel.
Register your interest now

Kursusinfo

  • Dette kursus varer 2 dage
  • Der medfølger kursusmateriale til dette kursus
  • Fuld forplejning (Morgenmad, frokost, kage, kaffe og sodavand ad libitum)
  • Du har i alt adgang til din kursus-pc i 3 uger
  • 3 vouchers / 300 Quattros

Varighed

Dette kursus varer 2 dage

Materialer

Der medfølger kursusmateriale til dette kursus

Forplejning

Fuld forplejning (Morgenmad, frokost, eftermiddagskage samt kaffe og sodavand ad libitum)

Remote adgang

Du har i alt adgang til din kursus-pc i 3 uger

QQ

Pris for QBS medlemmer

3 vouchers / 300 Quattros

 

Kort beskrivelse:
Dette to-dages kursus giver kursisterne de nødvendige værktøjer til at udføre opgaver inden for Service Management applikationen i NAV, herunder etablering af service elementer og serviceordrer, anvendelse af serviceordrer og servicekontrakter samt anvendelse af jobkøen.

Målgruppe:
Dette kursus henvender sig til kursister der står for implementering af Service Management modulet, administratorer og brugere af modulet. Derudover kan supportere på Microsoft Dynamics NAV drage fordel af kurset.

Forudsætninger:
Kursisterne bør have et grundlæggende kendskab til Microsoft Dynamics NAV, svarende til kurset: Introduction in Microsoft Dynamics NAV (80439A) .

Fokus på indlæring via Hands-On:
Når du er på kursus hos Skillshouse prioriterer vi læring via hands-on, dvs. fokus i undervisningen er på øvelser og ikke på at instruktøren underviser fra tavlen via PowerPoint hele dagen.

Kursusmateriale:
Der findes ikke standard kursusmateriale fra Microsoft, så vi har sammensat et kursusmateriale med relevant indhold. Kursusmaterialet er på engelsk.

Agenda:
Efter dette kursus, vil kursisten være i stand til at:
- Opsætte et Rolle Center for Service Management.
- Udføre setup for serviceartikler.
- Udføre opsætning af serviceordrer .
- Arbejde med serviceordrer .
- Opstille og anvende prissætning på serviceartikler og ordre.
- Håndtere ressourcer og ressourcegrupper .
- Oprette og arbejde med servicekontrakter.
- Bruge jobkøen.

Om instruktøren:
Nele Burman er uddannet cand.merc og har arbejdet med NAV siden 1999. Nele er certificeret indenfor NAV (MCP) og tillige Microsoft Certified Trainer (MCT).

Lignende kurser

Trade in Microsoft Dynamics NAV 2016/2017 (80440A) Skriv dig op som interesseret til dette kursus
Inventory Management in Microsoft Dynamics NAV 2016/2017 Skriv dig op som interesseret til dette kursus
Customization and Configuration in Microsoft Dynamics CRM 2013 (80542) Skriv dig op som interesseret til dette kursus
Developing Microsoft SharePoint Server 2013 Core Solutions (70-488) Skriv dig op som interesseret til dette kursus
Microsoft Dynamics NAV 2016/2017 C/Side Development (MB7-702) - PAKKE Skriv dig op som interesseret til dette kursus